اسلایدر

مـسن‌هـا خـوش‌بـيـن‌تـرنـد
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

بالغان مسن با نشان دادن افکار مثبت در مقايسه باجوان‌ترها خوش‌بين‌ترند.نتايج تحقيقات اخير نشان داده است كه افراد مسن در بروز احساسات مثبت و دفع منفي‌انديشي نسبت به افراد جوان سريع‌تر عمل مي‌كنند.براساس شواهد موجود، اين گزارش مي‌افزايد: افراد مسن حتي در حالات بد روحي و ايجاد ناراحتي نيز بيشتر ترجيح مي‌دهند به دنبال الگوهاي رفتاري بهتر و مثبت‌ترين پيشامدها باشند و حواس خود را به جنبه‌هاي مطلوب‌تر فكري معطوف كنند. حفظ احساسات مثبت در آنها مي‌تواند به دليل اهميت لحظه‌هاي شاد زندگي باشد كه با افزايش سن در آنها معناي بيشتري يافته است.

نتايج حاصل از اين پژوهش مي‌افزايد: اگرچه افراد مسن به دنبال تمركز بر محرك‌هاي مثبت و شادي‌آفرين هستند ولي لزوما وقايع برجسته و هرگونه اطلاعات مهم در وجود آنها از بين نرفته است.به گفته محققان، برخي معتقدند كه اين مثبت‌انديشي در سالمندان مسن ممكن است به دليل كاهش عملكردهاي شناختي و سلامت جسماني وابسته به سن باشد ولي انتظار مي‌رود افزايش سن با بدتر شدن اين حالات روحي همراه باشد و اين دليل خوبي نمي‌تواند باشد.

نتايج اين تحقيق در نشريه علوم روان‌شناسي منتشر شده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
یک شنبه 16 مهر 1391برچسب:, :: 20:44
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.